czwartek, 8 stycznia 2015

1 post in 2015

     Witam Was♥! Nowy rok już za nami od 8 dni. Podsumowujący post roku 2014 pojawi się w następnej notce. Wczoraj u  Macademian Girl pojawiło się moje zdjęcie oraz mojej Przyjaciółki. Spotkałyśmy Ją w Görlitz na jarmarku , co Wam już wspominałam jak i pokazywałam we wcześniejszym poście. Motywacja + WIELKI krok do przodu na rozpoczęcie nowego roku! Co do mojego Sylwestra spędziłam go u mojej Przyjaciółki w licznym gronie z naszą stałą paczką oraz dobrymi znajomymi. W sumie był to najlepszy sylwester jaki mieliśmy razem. 
     Poowoli można już zacząć planować swoje wakacje. Styczeń jest miesiącem w którym są największe rabaty na różne oferty wakacyjne. W tamtym roku NIE udało mi się pojechać na obóz młodzieżowy z fun clubu. Dlatego w tym roku wybieram się na niego! Zastanawiam się między Bułgarią a Hiszpanią. Bardziej interesuję mnie Bułgaria ponieważ w Hiszpanii byłam już 3 razy , między innymi w Lloret De Mar. Będę musiała się nad tym mocno zastanowić jaką ofertę wybrać. Lloret jest miastem nastolatków. Będąc tam widziałam strasznie DUŻO różnych obozów , grup młodzieżowych itd , w Bułgarii nie byłam ani razu. A może ktoś z Was wybiera się na obóz z fun clubu , jeżeli tak to w jakim terminie i gdzie? ;) Zdjęcia które są na dole zostały zrobione w Görlitz. Do następnego ♥
sweterek - h&m
spodnie - h&m
kurtka - h&m
czapka , rękawiczki , szalik - h&m
torebka - house
buty - h&m
naszyjnik , pierścionki - h&m
zegarek - avon

7 komentarzy:

  1. Chętnie pojechałabym na taki obóz, ale nie wiem co na to moi rodzice ;) poza tym ślicznie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. oo gratki <3 :O fejm <3 :*
    ślicznota moja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia i cudowna modelka :) Co powiesz na wspólną obserwację :) Pisz u mnie :) ? http://life-andstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdj ! bardzo ładne ciuszki i genialna sesja ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    I jak dużo fajnych zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog:)! U mnie na blogu modowym właśnie pojawił się nowy post. Zapraszam serdecznie na bloga : http://kingefashion.com/shirt-with-blow/ Dodaję do obserwowanych;)! Buziaki Kingefashion :*

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.