niedziela, 30 grudnia 2012

Życzenia


Hej ; )
Dziś też post krótki, ponieważ weszłam na laptopa tylko żeby Go napisać. : (
Dziś nic ciekawego u mnie oprócz tego że:
Poszłam do Kościoła na 12:3o.
Przyszłam 1 minutę wcześniej, a Msza już trwała -.-
Stałam na Końcu. : (
Tak mnie nogi bolały...
Nagle słabo mi się zrobiło, i gorąco.
Wyszłam na zewnątrz i poszłam do domu...
Nie lubię tego... -.-
Później w domu popatrzyłam na inne rzeczy na Waszych Blogach i nie tylko ; )
Jutro będzie pełno zdjęć, bynajmniej mam nadzieje ; )
Za nie długo zamierzam zrobić takiego posta, w którym będziecie mogli wiedzieć jak zrobić np. prezent na Urodziny : D
Za nie długo zdradzę co ; )
Też chcę zrobić takiego w którym będziecie mogli zadawać pytania.
Ale to jeszcze nie dziś ; )
Zapraszam jutro bo dziś do wieje nudą ; )
Będzie więcej zdjęć i będę mogła napisać posta na spokojnie, a nie na szybkiego i jeszcze nie mam weny. ; P
Zapraszam jutro jeszcze raz ! : )
I Życzę WAM Wszystkim Najlepszego w Nowym Roku, oby był On o wiele lepszy niż ten, i wszystko to co chcecie ; )
Paaa : ** 

sobota, 29 grudnia 2012

Loluś ; (

















Hej ! ; **
Notka na szybkiego ; ) 
Dziś byłam z Emilą, Julią, Pauliną oraz Madzią na Kręglach ^^
Bardzo fajnie było : )
Trzeba będzie pójść jeszcze raz.
W Macdonaldzie byłyśmy 2 razy ; P
Wieczorem w domu i Git ; )
Chociaż nie Git, ponieważ mój Kochany Lolek ( Pies Biały ) trzęsie się cały czas i gdy Go podniosłam piszczał... : (
Boję się o Niego < 3  ; ( 
Co jeśli Mu się coś staniee ? : (
Już nie będę się rozczulać ; (
Ale jeśli ktoś z Was wie może o co w tym chodzi, dlaczego się trzęsie, to bardzo proszę o Pomoc... : )
Jeszcze mam dla WAS takie 2 Bardzo Bardzo Fajne Piosenki :
Jeszcze Outfit :

bluza - Brata ; )
spodnie - H&M
kurtka - Zamman chyba ; )
szalik - Mamy 

Paa ; * 
Miłego Dnia ! : )
 

piątek, 28 grudnia 2012

Lodowisko Sesja i td...


















   
Heloł ; **
Nie napisałam wczoraj notki, ponieważ nie miałam za bardzo czasu, bo Julia do mnie przyszła i się bawiłyśmy, ale też grałyśmy na laptopie i tablecie : )
28.12.12 r. byłam na łyżwach z Pauliną ; *
Było bardzo fajnie : )
29.12.12 r. Będę szła z Dziewczynami na kręgle, ale coś jest zmiana planów więc nie wiem jak to będzie ; )
Dam znać dziś gdy wrócę.
A te zdjęcia wyżej są z lodowiska z Klarą i Julią : )
A te ostatnia to zdjęcia z Sesji z Elmo.
Ale to nie są wszystkie : )
Dodam resztę gdy wrócę ponieważ strasznie długo się ładują : D
Idziemy teraz z Emilą i Edziem więc Papa ! ; *
Do później : D

czwartek, 27 grudnia 2012

Nowa Ankieta


Hej : )
Pewnie się zastanawiacie po co te lakiery ; )
Dodałam ich zdjęcia, abyście wiedzieli jakie lakiery mniej więcej chciała bym kupić na rozdanie.
Stworzyłam Nową Ankietę, w niej może głosować czy chcielibyście żeby to było na Rozdaniu, lub przeciwnie. ; )
Zapraszam do głosowania ; )
U mnie to fajnie spędzony dzień. ; )
A dokładnie, to o 14 pojechałam z moją Przyjaciółką Julią i z Koleżanką Klarą na łyżwy. ^^
Powiem tyle że było bardzo fajnie ; )
Klara dostała pod choinkę aparat, więc wzięła go ze sobą na lodowisko. ; )
Oczywiście zdjęcia zostały porobione, ale Klara musi mi je pierw wysłać na e-maila. ; )
Po lodowisku poszłyśmy do Cerfura, i wróciłyśmy na pieszo do domu.
Gdy wróciłam wyszłam z psem, i teraz szperam sobie w Internecie ; )
Ostatnio, gdy wchodziłam na inne blogi, zobaczyłam że dużo blogów reklamuje 1 film.
A mianowicie ten : 
Cyberbully 
Gdy Go obejrzę, napiszę wam moją " opinię ".  ; ) 
Myślę że na rozdaniu będzie też jakiś błyszczyk ; )
Z resztą Zagłosujcie w Ankiecie to zobaczymy ; )
Na dziś to chyba tyle. : )
Nie posiadam w tej chwili żadnych zdjęć, niestety.
Ale to 1 to takie dla przypomnienia : D
To Paa ; *

środa, 26 grudnia 2012

Filmik oraz Rozdanie : )




Hejo ; **
Święta Święta i po Świętach ; )
Dziś fajnie : ), nawet bardzo : )
Może opowiem ; )
O 15 : 15 umówiłam się z Elmo u mnie.
Oczywiście Ona przyszła wcześniej : )
Poszłyśmy do Parku porobić zdjęcia : )
Dodam je gdy Elmo mi je wyśle ; )
Do sklepu, i do MacDonalda : )
Ona wzięła Happy Mila , a ja 2 SnacWrapa oraz frytki : )
Obżarłam się tak że łuhuhuu... : O   : D
O 17 : 3o przyszłam do domku i usiadłam na laptopa : )
Śpiewałam tyle razy jedną piosenkę.
Ponieważ miałam zmutowany głos...
 Próbowałam coś załatwić ( z jaką 1 godzinkę ), aż w końcu się udało, ale oczywiście zawsze jest to ale...
Ale nie mogę dodać bo tera to nie wiem jak...
Chyba że...
Dodam na YT : D
Później lookne, no znaczy za chwilę, jak coś dam znać : )
Myślę że to co u mnie to już nic ciekawego...
Dokładnie to nie mogę się doczekać kiedy będę miała NEW Aparat Wodoodporny, no znaczy jeszcze muszę dokładnie omówić z Rodzicami : )
No to chyba tyle, już nie mam nic ciekawego do napisania : )
A nie jednak mam . : )
Mam do WAS 1 sprawę, moglibyście napisać w komentarz, co byście chcieli na rozdaniu ?? : )
Z góry Bardzo Dziękuje !
Może być nawet z Animowanego : )
No to Paaa ; **
Za niedługo 2oo notka : )
A z nią niespodzianka : )

Jeszcze Outfit z Świąt :
bransoletki : czarna - nie pamiętam, srebna z pacyfkami - C&A, różowa - Jakuby ; )
T-shirts - H&M
Tunika - H&M
Rajtuzy - Zemman
spodenki - H&M
kolczyki - bazarek ( Kolonia )
Paa ; *

wtorek, 25 grudnia 2012

Wigilia





Witajcie Kochani ! ; *
Wigilia bardzo fajna, oczywiście Barszczyk. < 3
Oczywiście jeszcze przed zasiadaniem do stołu musiałam podkraść z jakieś 2o uszek : D  < 3
Miałam zrobić film, już nawet wiedziałam jaki, ale nie miałam czym nagrać.
Gdy próbowałam telefonem to oczywiście głos był tak piękny że nie dało się nagrać : D
Pewnie jesteście ciekawi co dostałam, a więc dostałam pieniądze.
Jutro idę do Babci więc coś jeszcze dostanę, na pewno dam znać : )
2 ostatnie zdjęcia- Bardzo bardzo chciałam bym mieć taką choinkę na Święta w domu.
A ja na Święta dziś nie miałam choinki. ; (
A co to za Święta bez choinki... -.-
Z resztą i tak dziwne jakieś były te Święta. 

A Wam jak minęły te Święta : ) ?

Jeszcze raz życzę WAM Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku ; *

   I jeszcze coś pocieszającego ! : )


Paa : *

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wesołych Świąt !

Hejo moi Mili : *
Święta już Dziśś ^^
Nie mogę się doczekać co dostanęę : O ^^
Wy pewnie też ; )
Na 12 : 3o poszłam do Kościoła, Emilkę spotkałam po drodze. : )
Znów się okazało że będę śpiewać psalm bez zapowiedzi... : O
Jakoś dziwnie mi poszło bo z Organistą, nie to że nie lubię Go.
Ale jakoś dziwnie zagrywaa... : P
Ale było ok : P
Po obiedzie poszłam do Edzia. ; )
Wieczorem, okazało się że u niej nocuje : D ^^
No to musiałyśmy pójść do mnie po rzeczy.
 Gdy wróciłyśmy no to porobiłyśmy zdjęcia na bloga.
Zmotywowałam Ją do dalszego pisania : )
Jestem z Siebie dumna : D ^^
Polecam : ) Kamila Gębala : D
Pomogłam Jej zmienić tło i wgl dużo rzeczy.
Mam nadzieje że będzie pisać posty tak jak napisała na swoim blogu, no ale zobaczymy.
Co u mnie, to nie wiem czy Rodzice ubierali choinkę, ale chyba tak : )
Zobaczę jutro po powrocie.
U Edzia bardzo fajnie ^^
Beka na Maxa : D   ; D
To chyba tyle co do tego posta ; )
A oto filmik z którego płakałyśmy ze śmiechu ^^ :
Zapraszam do oglądania, warto, tyle śmiechu : D
Myślę że dodam dziś posta po Wigilii : )
Ale wszystko w swoim czasie :  )
Strasznie ciekawa jestem co dostanę : )
A ja chciałam WAM Wszystkim, bez wyjątku życzyć Zdrowych, Miłych, w gronie Najbliższych, Cieplutkich, Kochanych i Prezentowych Świąt Bożego Narodzenia ! : )
Niech wasze Życzenia się spełnią ! : )
Oraz Szczęśliwego Nowego Roku !! : ) 
Wesołych Świąt ! : )
Hoł Hoł Hoł Hoł ; )