Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

niedziela, 27 stycznia 2013

210 - Nocowanie


Witajcie ; *
Przepraszam że ostatnio nie dodawałam notki , ale są FERIE u mnie , i już pawie całe zaplanowane. ; )
W ramach tego że są FERIE nocowałam u mojej Przyjaciółki Julii , tak jak widać po tytule. ; )
Było bardzo Fajnie.
Oglądałyśmy Zmierzch część 2. ale i tak grałyśmy na Tablecie. ; D
A dokładnie to w POU. 
Mam Level 26.
Gra ktoś z WAS , a jak tak to które macie Levele ? ; )
Wstałyśmy o godzinie 9 : 3o , jakiś rekord. : O
Jutro jak mi się uda , postaram się zrealizować jeden z moich pomysłów. 
Już nie będę zanudzać , tylko Zapraszam jutro !! ; )
Poniżej zdjęcia z Nocki.




34 komentarze:

  1. Jej ! Nogi jak modelka! Zgrabne i do nieba ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia . ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. również obserwuję :)
    te gify ? z moich zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjecia i udanych ferii;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołeczki <3
    Ps. W wolnej chwili zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gify są boskie, ja + moja przyjaciółka + aparat = właśnie takie głupotki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak Ty to zrobiłaś , że tak fajnie połonczyłaś : D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Hahahahahahahahahahahahahahahahahhhahahahahahahhahahahahahaahahahahahahahahahhahahahahahahah NIE : D

      Usuń
  8. Zazdroszczę ferii ja muszę czekać jeszcze 2tyg

    obserwuję i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeej śliczna jesteś wiesz?? Udanych ferii, ja wyczekuje jeszcze 2 tygodnie i również odpoczynek od nauki i 0 obowiązków :) Obserwuję i zapraszam do mnie podroz-do-umyslu.blogspot.com , dopiero zaczynam ale postaram się rozkręcić szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ; )
      Już wiem jaka ulgę poczujesz gdy nie będziesz musiała wstawać w Poniedziałek do szkoły wiedząc że inni wstają : D
      Ja również Obserwuję : )

      Usuń
  10. Zabrałabym Ci te nogi gdybym mogła !!

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.