Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

środa, 23 stycznia 2013

208 - Zdjęcia


Hej Cześć i Czołem ; *
Zimooo... Znikajjj.
Chce już lato , wakacjęęę... *.*
A nie...
Już na samą myśl robi mi się zimno. 
Jak napisałam , w poprzedniej notce , szłam dziś na zdjęcia z Pauliną. 
Zdjęcia wyszły. ^ ^
Jutro też idę na zdjęcia ale z Oleksandrą. ; )
W szkole cały czas próby tańca...
Gdy ściągałyśmy kurtki , było tak zimno...
Ale na szczęście miałam Bluzę Misia z MOSQUITO która mnie choć trochę ogrzała. 
Poniżej przedstawiam WAM wyniki sesji ; ) :






Podobają się zdjęcia i Bluza ? ; )

37 komentarzy:

  1. Bluza spoko! Tylko chyba troche za duza na cb (rekawy jakies takie dlugie)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest świetny, serio, a jesteś taka młodziutka *.*
    uwielbiam Twoje notki i to, jak dążysz do obranego sobie celu !

    dont--stop--believin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, a gdzie ty robisz te fotki nad zalewem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię je koło Francuskiej , taka tam miejscówka z Paulinką < 3

      Usuń
  4. Gdzie byłaś na tej sesji?

    OdpowiedzUsuń
  5. pisze się ALEKSANDRA , to jest pełne imie od Oli , A nie OLEKSANDRA ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że się tak piszę , ale nie wiesz o co chodzi. : )
      Ja wymyśliłam Oleksandrze taką nazwę " pseudo " i tak zostało.
      Najpierw się zapytaj a potem pisz : )

      Usuń
  6. śliczna bluza :) ładna jesteś

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś śliczną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna Kamilka : ))

    N : )

    OdpowiedzUsuń
  9. nie,nie mam originalnych emu ale trzymają się już od listopada a chodzę w nich non stop:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zimno strasznie :C A bluza przegenialna <3
    + Obserwujemy?:*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.mosquito-sklep.pl/swetry/1707-bluza-mis.html to jest ta bluza? śliczna *-*
    Natalia pozdrawia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a brałaś koloru szarego czy jaką? bo bardzo mi się podoba i jeśli nie masz nic przeciwko to bym sobie taką zamówiła:)

      Usuń
    2. Tak , kolor szary. ; )
      Nieee , nic nie mam przeciwko. : D
      Jak Ci się podoba to kupuj ; D

      Usuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.