niedziela, 26 maja 2013

255 - SKEJT


Witam ! : ) Tak mi tego brakuje , pisania postów... Mieszkam teraz u Dziadków i faktycznie BARDZO trudno jest tu dostać laptopa na godzinę , a co dopiero na dwie... Jedyną rzeczą z której korzystam to tablet na którym na szczęście mam internet. Na dniach powinny przyjść mi 2 lub 3 paczuszki. A co w nich to się później okażę ! A pomysł z pisaniem notek co 500 wyświetleń jest aktualna , a więc następną notkę postaram się dodać gdy będzie 50 840 wyświetleń. Nie dawno , a dokładnie w sobotę rano poszłam z moimi Koleżankami z klasy na SkatePark porobić zdjęcia , miałam wsiąść od K. bmx ale pojechał gdzieś. : / Na szczęście P. miała deskorolkę. Parę komentarzy tepu :że mam za dużą bluzę się już pojawiły. Jednak dobrze mieć brata. ; ) Ale o to w tej " sesji " chodziło żeby była za duża bluza , czapka , rurki , deskorolka i td... Jak to się mówi , na luzaka. : D Już z koleżankami mamy tyle pomysłów na latoo. Ale nic nie zdradzę. ; ) Już widzę że się rozpisałam , więc już nic nie pisze i zostawiam Was ze zdjęciami. ; )) JEST PARĘ GIFÓW ! Do następnego ! : *



















68 komentarzy:

  1. Fajny styl skate :) będę tutaj częściej wpadać :*
    oczywiście,ja juz obserwuję

    zapraszam : http://asia-assia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie masz fajne dołeczki <3
    Mg wiedzieć gdzie kupiłaś czapkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czapka mojej Koleżanki , ale na jakieś stronie internetowej ; )

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia. Jeździsz? Ja zawsze chciałam się nauczyć, ale jakoś nigdy nie było okazji.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie to że jeżdżę zawodowo ale na normalnej drodze umiem jechać i pod rampę podjechać. ; D

      Usuń
  4. świetne zdjęcia <3
    też lubię jeździć na desce ;)
    ale jesteś śliczna *.*

    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko fajnie, ale według mnie bluza ewidentnie za duza, mniejsza by wyglądała zdecydowanie fajniej ;)
    Oczywiście to moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w mniejszej dziwnie to wyglądało , a za dużą wzięłam specjalnie. ; )

      Usuń
  6. matko ale za duża bluza, strasznie to wyglada......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kto woli : )
      ale o to tym chodziło ; )

      Usuń
  7. Fajne ciuszki. Jednak najbardziej podoba mi się ta żółta bluzeczka.
    Ps.
    Fajne fotki, ale jeszcze do tej bluzy pasowałyby spodnie z luźnym krokiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka żółta bluzka ? : D
      nooo ! tylko niestety takich spodni nie mam... : //

      Usuń
  8. Mi się tam twój styl "na luzaka" podoba ;D

    ja obserwuję i liczę na rewanż :*

    http://majawolowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja ;D
    czapka jest świetna ;)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :P Przefajna ta bluza ^^ dziękuję za miły komentarz na moim blogu :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://anett-monikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia i genialna czapka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello, congratulations on your blog!
    If you can visit this blog:
    http://morgannascimento.blogspot.com.br/
    Thank you for your attention

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam wiele planów na wakacje z przyjaciółką <3
    Zdjęcia są genialne !! ;*
    Umiesz jeździć na desce xd ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odp wyżej ale skopiuje ; D
      nie to że jeżdżę zawodowo ale na normalnej drodze umiem jechać i pod rampę podjechać. ; D

      Usuń
  14. fajny styl, ale bluza trochę za duża chyba ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie to wyglada- takie połaczenie, wlasciwie nwm jak nazwać, ale fajneee! ♥


    lost-in-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia 8)) Wszystko estetyczne, idealnie :) Fajna bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny blog :)
    Zapraszam do mnie:
    http://hunteree.blogspot.com : *

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta czapka to z napisem faka to jest twojej przyajciółki ? jak tak to powiedz że jest sliczna i podoba mi się jej styl ubioru ma super conversy powiedz jej tak :D ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojej koleżanki : )
      a co jak nie powiem ? : O
      sama jej to powiedź : D

      Usuń
  19. kocham taki styl obserwuję zapraszam do mnie colorfullll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie świetne zdjęcia *.* Pozdrawiam ;3

    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. czytam pierwszy wpis i już mam ochotę na kolejny :) boski blog.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne fotki :) Ta dziewczyna w czarnych ubraniach przecudowna, śliczna, śliczna, śliczna! Zresztą tak jak ty ;) Ta w bluzce/koszuli w kratce przy tb wygląda jak 19 dziewczyna! ;p
    Po za tym bardzo fajny bloog!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobra sesja.:D Fajne dziewczyny.:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Na niektorych zdjeciach bluza wygląda na tobie dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna bluza , wiem ze chodzilo ci ze ma byc wielka ale masz do kolab. bUKA !!:D pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo podoba mi się czapka *o*

    Zapraszam na nowy post ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne zdjęcia ;>

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega czapa! :D
    Jestem nowy i serdecznie zapraszam do mnie. Obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej :) Ładne zdjęcia. Obserwuję i liczę na to samo! :) http://our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. To nie hejt !
    Wiec masz ladna mordke i figure, bardzo ladny styl ubierania. Ale ten akurat do Ciebie nie pasuje, najlepiej by bylo bez wielkiej bluzy i tej czapki:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mordke to może mieć pies...
      o to w tym chodziło ; D

      Usuń
    2. Mordka= twarz ;)
      Chodzilo o to, ze styl skate Ci nie pasuje, bo to wyglada, jak bys na sile fejmila:) Twój stary' styl byl ladniejszy, i do Ciebie pasowal
      Przyjmij do serca ta krytyke.☺

      Usuń
  31. Super, ale kiedy notka? ;D
    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś chyba będzie , ale nie jestem pewna ; D

      Usuń
  32. Uwielbiam taki styl na ''luzaka''.
    I wcale nie uważam, żeby bluza była za duża, bo ja często w takich bluzach za dużych, czy koszulkach chodzę, są mega wygodne !
    No i do tego jakieś rurki, czapka beanie i jest git !:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog ;>
    Zazdroszczę urodyyy *_*
    Zapraszam ^^
    http://www.prywatne-nasze.blogspot.com/
    Obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajne połączenie, wygodny zestaw :)
    zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale fajne zdjęcia :D
    Super sesja!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia *o*
    Cudowną masz buźkę :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładne zdjęcia, jesteście śliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne zdjęcia! Masz fajny,luźny styl-a ja taki uwielbiam.
    I zazdroszczę Ci włosów *_*

    Obserwuję Cię,jeśli masz chęć zaobserwuj mnie też,będzie mi bardzo miło.
    Zapraszam też do mnie;
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapraszam na nową notkę : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ale jesteś śliczna :) pomysł na sesję bardzo fajny, super czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna bluza chociaż aż takiej duże bym nie założyła :/
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspt.com
    Z-zycia-onedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. masz duże czoło

    OdpowiedzUsuń
  43. jestes super i chciała bym sie z toba spodkac ??

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.