Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

czwartek, 16 stycznia 2014

pink & Strapophilla

Witam ! ♥ Już połowa stycznia za nami , a ja nawet nie czuję że jest zima tylko wiosna. Do jutra są wystawiane oceny. Jeszcze tylko jeden przedmiot został mi do poprawienia. Szczerze to o wiele lepiej się uczę niż  poprzednim roku , i bardzo się z tego cieszę i oby tak dalej ! ;) Dowiedziałam się nie dawno że jakoś za miesiąc będzie znów dyskoteka w mojej szkole , z czego też się bardzo cieszę z moimi dzieńcinkami. Do końca tygodnia mam już plany. Jutro spotykam się z moim przyjacielem i bardzo dobrym kolegą idziemy razem do MC się obżerać , jak zawsze z resztą :3. Plany na wekend jeszcze nie potwierdzone , ale pewnie super będzie. ;) Aktualnie szukam pilota do mojego Nikona żeby zdjęcia były wyostrzone , bo jednak nie zawsze wychodzą wyostrzone jak sama sobie je robię.  Akurat te zdjęcia niżej robiła mi moja Kuzynka. JEŻELI KTOŚ WIE GDZIE MOGĘ KUPIĆ PILOTY DO NIKONA TO PROSZĘ O KONTAKT , LUB PODAWAJCIE JAKIEŚ SKLEPY INTERNETOWE W KOMENTARZACH! :)  Niedawno przyszła mi paczka od Strapophilia gdzie dostałam wlepy do rozdania !! Więc jeżeli chcesz wlepe to pisz do mnie ! :) W tym Sklepie są różne dodatki do Twojego Aparatu , czyli jakieś paski do zawieszenia na szyi. Możecie również tam znaleźć bluzki , za dużo rzeczy to jak na razie nie ma ponieważ ten Sklep dopiero się rozwija w bardzo szybkim tempie. Zapraszam Wszystkich! Może akurat Twój Aparat zostanie przyozdobiony jakimś paskiem? ;) A ja już muszę zmykać ponieważ czekam mnie trochę pracy jeszcze. Do następnego ! ♥












plus jeszcze zdjęcie z WOŚPU z Nikolą ♥  KLIK

13 komentarzy:

  1. Ja też w tym roku zbierałam na wośp :) No i bardzo ładny sweterek *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniee ;* .
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : http://martysia-martysiapysiakurpiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia i śliczny sweterek ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ile zdjęć :D
    Jesteś bardzo fotogeniczna!
    Pozdrawiamy xx

    http://mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. SLiczna dziewczyna w Ślicznym sweterku:)))):**Będę zaglądać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety uczę się trochę gorzej niż w tamtym roku :c poza tym śliczne zdjęcia :p

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne masz włosy i sweterek :)

    Obserwuję:*

    http://ogrodniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteś śliczna <3 Masz taką delikatną urodę :))

    Poklikasz w CLICK ?
    http://re-belious.blogspot.com/2014/01/mystyle-12-leopard-shirt-grey-coat.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.