Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

poniedziałek, 9 czerwca 2014

best weekend - berzdorf

     Witajcie♥! Został mi już ostatni dzień szkoły. W środę idziemy z klasą do Görlitz na "spacer" więc lekcji nie będziemy mieli na wielkie szczęście. Później będę musiała pojechać na zakupy po jakieś ciuchy bo pusto , i nie wiem czy uda mi się dodać post. Ale z tego że jadę w nocy , to może nawet i się uda.;) Pytałam się Mamy gdzie jedziemy do Chorwacji , okazało się że do Puli ( od 11.06 do 22.06 ). Codziennie będę starała się dodawać jakieś zdjęcia z wakacji na instagram , czy nawet na aska co tam u mnie słychać.;) 
     Co u mnie się działo przez weekend? Cały piątek , sobotę i niedzielę spędziłam na berzdorfie (jezioro w Görlitz). W sobotę rano od godziny 11:30 był festyn u mnie w szkole. Z tego że poprosił mnie mój wychowawca i jedna z nauczycielek to zgodziłam się robić zdjęcia innym na festynie. Na dole możecie zobaczyć parę zdjęć na których jestem ja , i które zrobiłam podczas występu Wojtka "małego Bednarka". Mały tak dał czadu!;) Ogólnie mówiąc nie byłam przez weekend w ogóle w domu. Z soboty na niedzielę spałam u mojej Przyjaciółki Pauliny. Rano oczywiście na berzdorf , wieczorem na mecz i tak minął cały weekend. Już za 2 dni jadę. Strasznie się cieszę z tego powodu! Ale podróż autem która mnie czeka.... Lubię bardzo jeździć autem , ale nie w takie upały! Dobrze chociaż że wyjeżdżamy w nocy. Już się tak nie rozpisuję , postaram się jeszcze do Was napisać przed wyjazdem. Zapraszam Was do oglądania zdjęć♥:)! Do usłyszenia♥!
bluzka - h&m
spodenki - h&m
buty - vans
naszyjnik - prezent
















Moja twarz(*)
miss mokrego podkoszulka z Ev♥ haha





2 komentarze:

  1. jejka! jesteś pierwszą blogerką moją ulubioną <3
    oby tak dalej.. <3
    świetny post! *o*
    http://wildchildmm.blogspot.com/ Miło gdybyś zajrzała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! jesteś przepiękna!

    obserwuję i liczę na uczciwy rewanż ♥
    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.