Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

niedziela, 29 maja 2016

cosmetics/dresslink

     W ostatnim czasie przybyła do mnie paczka na którą dość długo czekałam. Wybierając rzeczy myślałam o tym, żeby pokazać Wam moje kosmetyki które używam. Jestem zadowolona z każdej rzeczy, nie widzę jakoś w nich większych minusów które mogłabym Wam napisać. Nie używam oczywiście wszystkich na raz, zazwyczaj zależy to od humoru i od tego gdzie idę. ;)
                                       
instagram- @kammage12 / facebook- Kammage12 / snap- kammage12 / ask- kammage
Zawsze jak idę spać do przyjaciółki nie mam w co spakować moich kosmetyków, ponieważ wszystko mi się nie mieściło. Dlatego właśnie wzięłam kosmetyczkę w którą mieści mi się teraz wszystko i nie mam już problemów z jej zamykaniem.
Pędzle jak na chińską stronę są bardzo dobrze wykonane i jestem w nich w 100% zadowolona. 
Gąbeczki również są świetnie wykonane, tanie oraz nie mają jak dla mnie żadnych minusów. Nie widzę żadnej różnicy pomiędzy tymi, a oryginalnymi, jedynie to są troszkę mniejsze co mi osobiście nie przeszkadza. 
Najbardziej jednak trzeba pamiętać o tym aby pędzle i gąbeczki myć od czasu do czasu. :) 
    
Konturówki, pomadki, szminki dobieram zazwyczaj do stylizacji bądź od humoru. Najbardziej godna mojego polecenia jest pomadka z Max Factor. Trzyma się cały dzień, jednak konsystencja strasznie wysusza usta dlatego do zestawu dołączona jest pomadka nawilżająca którą nakłada się po pomalowaniu ust. Jedynym minusem jest cena, bo nie należy ona do najtańszych. Nie piszę, że inne pomadki czy szminki nie są godne polecenia jednak tą najbardziej lubię. :) Żeby rozpisać się na każdej temat musiałabym napisać osobnego posta. 

a tak wygląda moja "toaletka" którą trzymam na biurku. 

7 komentarzy:

  1. Ale to wszystko ładnie wygląda :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale masz dużo kosmetyków!
    Ale widzę, że sporo nam się pokrywa! :D

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo widze, ze też używasz carmexa i korektora z catrice ;)
    A jak Ci się sprawdza paletka korektorów z wibo? :) Myslę nad tym czy by jej sobie nie kupić i nie wiem właśnie czy warto ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam w sumie tylko tego różowego kolorku pod oczy, bo do konturowania twarzy kolor brązowy jest beznadziejny. Jak się już go nałoży i wklepie to nic nie widać, że coś się wgl nałożyło.
    Na twoim miejscu wolałabym zainwestować w coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odpowiedź :* W takim razie faktycznie nie warto i poszukam fajniejszej paletki :)

      Usuń
  5. Biurkowa toaletka świetnie zaopatrzona :P Chciałam sobie kiedyś stworzyć coś podobnego, ale zawsze mam na biurku wszystko co chciałabym trzymać "pod ręką", a kosmetyki na końcu zwykle lądują w szufladzie...

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.