Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

czwartek, 1 grudnia 2016

1 december/ pants culottes

     W końcu mogę spokojnie usiąść i coś do Was napisać. To ostatni post w tym roku z letnimi zdjęciami (także napatrzcie się!).
     26 w sobotę zorganizowałam małą imprezę dla najbliższych. Na dole zostawiłam zdjęcie jak wyglądał mój tort, który zrobiła mi Mama moja chłopaka, za co bardzo dziękuję. ;) Był piękny jak i bardzo przepyszny! 
     W poniedziałek 5 grudnia połowa mojej klasy jedzie na praktyki do Wrocławia na 2 tygodnie, w tym i ja. Na weekedny wracamy do naszego miasta, także jeżeli znajdę czas to postaram się coś do Was napisać. Dobrze, że będę we Wrocławiu, ponieważ powoli zbliżają się Święta i mam nadzieję, że znajdę tam coś ciekawego dla rodziny. 
     Zdjęcia które zamieściłam na dole są z 30 sierpnia. Szkoda, że nie mam już takiej opalenizny jak niżej. :( W mojej stylizacji możecie zobaczyć spodnie culottes o kolorze pudrowego-różu. Na początku nie mogłam się do nich przekonać, także trochę czasu minęło zanim pojawiły się w mojej szafie, trochę żałuję, że nie kupiłam ich w czerwcu. Spodnie są bardzo przewiewne, i bardzo wygodne. U mnie w szkole nie można nosić krótkich spodenek, więc te idealnie nadają się na taką pogodę jaka jest przed wakacjami. Do następnego!♥

bluzka- h&m
spodnie culottes- bershka
buty- >deezee.pl<
torebka- h&m
okulary- >klik<

instagram- @kammage12 / facebook- Kammage12 / snap- kammage12 / ask- kammage
Buziaki dla moich dziewczynek!♥

22 komentarze:

  1. Ale zrobiłaś i ochote na ciaaasto! :( A nie moge jeść! :D Też ubolewam, że nie została mi opalenizna z wakacji :<
    super wyglądasz! :*
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spodnie,ostatnio się zastanawiałam nad takimi,aczkolwiek nie wiem czy bym dobrze w nich wyglądała :(
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym raczej takich spodni nie wybrała,ale na Tobie naprawdę fajnie wyglądają i wspołczuję, że w upał nie możecie do szkoły chodzić w krótkich spodenkach :O
    Ale teraz zima to nie ma problemu :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  5. sweitny tort i przepiekne spodnie....zdecydowanie musze tez takie sobie kupic ;) btw bardzo ciebawy blog, bede czesciej zagladac :)
    zapraszam na nowego posta...Czy warto zmienic swoje zycie? Dla mnie Londyn byl poczatkiem wszystkich najwazniejszych zmian. Zapraszam na nowego posta!
    https://brbadventures.wordpress.com/2016/12/03/changes-changes-everywhere/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawe spodnie ale nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te spodnie, może sprawie sobie takie na następne lato.
    Pozdrawiam,
    Rose💜

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Podobają mi się takie spodnie jednak wiem, że wyglądałabym w nich strasznie. Masz bardzo ładną figurę. Cały wpis przypadł mi do gustu więc chętnie zostawiam obserwację!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny tort! :) stylizacja bardzo fajna, spodnie prezentują się cudnie i zdecydowanie przewiewnie. ;) baardzo też podoba mi się kolor! ;)
    powodzenia na praktykach, Wrocław jest w ogóle przepiękny, więc myślę, że to będą dobre dwa tygodnie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja te spodnie są genialne właśnie na lato , a torcik śliczny *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To teraz czekam na zimowe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz cudownie! Też długo nie mogłam przekonać się do tych spodni, ale ostatecznie jestem w nich naprawdę zakochana. Szkoda tylko, ze mój wzrost i figura nie bardzo pozwalają mi na noszenie ich :/

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! Torcik wygląda pysznie.
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie tak się u Ciebie ugrzać jak na worze tak zimno ;p

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja jest świetna, szkoda tylko że gdybym wyszła tak teraz ubrana to bym zamarzła:(
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku *.* Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba :) Dobrze że u mnie w szkole można nosić krótkie spodenki :D
    Zapraszam do mnie: milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna stylizacja! Obserwuję ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacje, te spodnie są cudowne!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tort wydaje się smaczny, i chyba nawet taki był. Świetna stylizacja, pozdrawiam cieplutko dziewczyny. Zapraszam również do mnie------> http://malgosianablogu.blogspot.com/2016/12/4-blogmas-jak-nie-zwariowac-w-szkole.html

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.