Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

wtorek, 31 stycznia 2017

futerko- shein

     Jutro przywitamy już nowy miesiąc, a w nim 5-te urodziny mojego bloga. Przeglądając posty jakie dodawałam kiedyś, a teraz to kolosalna różnica. Zdjęcia, tekst, wygląd... ale do tego wrócimy w odpowiednim momencie.
     W ostatnim czasie byłam na dwudniowej wycieczce we Wrocławiu z klasami o moim profilu. Niestety nie mam żadnych zdjęć, ale bardzo fajnie wspominam ten wyjazd. Mieliśmy dwa wykłady na uniwersytecie oraz atrakcje. Byliśmy w parku trampolin i na paintball'u laserowym na którym byłam po raz pierwszy. Polecam jeździć w więcej osób, naprawdę świetna zabawa.
     Od niedawna coraz częściej widzę w internecie futerka. Jestem przeciwniczką prawdziwych "futerek" dlatego zdecydowałam się na sztuczne. Nie sądziłam, że taka narzutka może być tak ciepła! Szczerze to jest najcieplejsza kurtka jaką posiadam w swojej szafie. Mam wiele rzeczy do pokazania dlatego spodziewajcie się dużo nowych postów! Do następnego♥!

futerko- >klik<
spodnie- bershka
buty- deichmann
szalik- h&m

instagram- @kammage12 / facebook- Kammage12 / snap- kammage12 / ask- kammage

20 komentarzy:

  1. Urocze futerko :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie futerko, ślicznie Ci w nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za futerkami nie przepadam, ale to wygląda świetnie! :) Też byłam kiedyś w parku trampolin i na pewno nie raz tam wrocę bo jest świetna zabawa:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urocze futerko, do twarzy Ci w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ogromne :) trochę się w nim gubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, przypomina mi się Carrie z serialu Sex w wielkim mieście, ona też takie cudowne futerka nosiła! Lubię Twój blog i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te futerk jest boskie! Gratuluje urodzin, oby tak dalej :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne futerko :) A tak apropo tego wyjazdu integracyjnego to uwielbiam każdy rodzaj gry w Paintball. Świetna forma rozrywki i adrenalina nie do zapomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje kochana 5 urodzin bloga! :) Piękne zestawienie, futerko ślicznie się prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba! Futerko jest przepiękne! Świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem co podoba mi się bardziej. Futerko. Twoje włosy. Buty? :D Ekstra wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne to futerko, a spodnie idealnie na tobie leżą. Lubię buty z deichmann :)

    Dodaję do obserwowanych!!

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Mało brakuje mi do 210 :) Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  13. nieźle się w nim prezentujesz i brawa za to, że futerko sztuczne, ale ja nawet takich nie lubię. ;) i też dobrze wspominam wycieczki szkolne, chociaż teraz preferuję wyjazdy w mniejszych gronach. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne futerko - świetnie się prezentuje, pasuje Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow świetne futerko ! Bardzo Ci ładnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak, czesto teraz spotykam się z futerkami na blogach. Wyglądają cudownie. Ciekawe jak ja bym wyglądała w oczywiście takim sztucznym futerku

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to futerko, trochę jak Wooki ze Star Wars :D ale na pewno cieplutkie i rzuca się w oczy na ulicy! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.