Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

niedziela, 19 marca 2017

Szczecin 22.02-25.02

     Tak jak wcześniej wspomniałam, na ferie udałam się do Szczecina. Po co? Do dziewczyn, które poznałam będąc na obozie z FunClubu w Czarnogórze. Pomimo tego, że jechałam 8 h i mieszkamy w innych częściach Polski to udało się! Do dziś w to nie wierzę. Spędziłyśmy ze sobą prawie 2 tygodnie na wakacjach. Widząc się ponownie, czułam, jakbym znała je od dawna. 
     Swoją podróż rozpoczęłam o 6 rano. We Wrocławiu czekałam 1h na Oliwię, która jechała z Opola i na miejscu byłyśmy przed 15. Madzia przyjęła do siebie 4 dziewczyny (2 z Szczecina). Jeszcze raz dziękujemy Madziu za gościnę haha♥  
     Dziewczyny zaplanowały nasz cały czas. Po powrocie zabrały nas na lodowisko. Następnego dnia pochodziłyśmy po galeriach i poszłyśmy do Papugarni. Jeżeli tylko macie taką okazję, to wybierzcie się w to miejsce, naprawdę jest mega! Dzień przed powrotem zawitałyśmy do cafe 22, czyli jednego z najwyższych budynków w Szczecinie (22 piętro). Specjalnie wstawałyśmy wcześniej, by nie marnować dnia, zobaczyć jak najwięcej i spędzić razem kreatywnie czas. Jeszcze raz dziękuję Halinkom za tak świetnie spędzony czas i mam nadzieję, że na wakacje widzimy się ponownie♥!

Jeżeli wybierasz się na obóz z funclubu to koniecznie skorzystaj z zniżki! Po wpisaniu kodu 3924 w miejsce "numer polecającego" otrzymasz bardzo fajną zniżkę, więc nie zapomnij o tym!

22.02

23.02
 

24.02
 

25.02

22 komentarze:

  1. Bardzo pozytywne zdjęcia. :D Będziesz miała pamiątkę.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że udało Wam sie spędzić miło czas :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie bardzo fajne są takie znajomości, z różnych miejsc w Polsce. Fajnie jest jechać kogoś odwiedzić i spędzać z nim czas, przy okazji zwiedzając

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że się ponownie spotkałyście :)
    Zdjęcia super :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fotki! Uwielbiam Szczecin!:) Ale pyszny deser... w Cafe22..mniam.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, ze udalo Ci sie spotkac z dziewczynami i ze macie taki kontakt ze soba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że super się bawiłyście! Tylko pozazdrościć! Papuga najlepsza! :D Fajny blog, często wpadam. Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo Szczecin- moje miasto hahaha
    kocham takiego wlasnie typu znajomosci, uwazam, ze na takich wlasnie obozach spotka sie najlepsze osoby :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Do papugarni bym się bardzo chętnie wybrała <3

    OdpowiedzUsuń
  10. #friendshipgoals!
    such a lovely trip :D

    take a look at my NEW BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie że pielęgnujesz wakacyjne przyjaźnie, takie są najlepsze! <3
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :) Szkoda, że nie udało się Wam iść do filharmonii albo na taras na zamku - dwa miejsca, które warto odwiedzić jeszcze zabytkowa brama na św wojciecha - podwórko tej bramy przypomina mi Francję, zupełnie jakbym była w innym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po zdjęciach widać, że musiało być super. Odwiedzenie papugarni na pewno pozostawia fajne wspomnienia :)
    mój blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Very cool post and photo, dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    My blog>>Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne spotkanie, widać że bawiłyście się rewelacyjnie :) Czasem bywam w Szczecinie bo mam tam rodzinę, ale jest to dla mnie 10 godzin drogi :) jak nie lepiej.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna fotorelacja <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. naprawdę świetne zdjęcia :D czym robiłaś? :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.