czwartek, 1 czerwca 2017

Kaolin Nowogrodziec

     W końcu jestem! Minęło już 1,5 miesiąca od ostatniego opublikowanego posta. W moim życiu cały czas coś się dzieję, plus do tego wszystkiego doszła praca i czas pędzi nieubłaganie szybko. Ponad 2 miesiące temu kupowałam bilet na Orange Festiwal, a dziś już jesteśmy w dorodze do Warszawy.
     Ostatnim czasem pogoda w moim mieście zaczęła bardzo sprzyjać. Korzystając z okazji z znajomymi wybraliśmy się na tzw. Kaolin obok Nowogrodźca. Miejsce jest naprawdę warte swojej uwagi. Sami zobaczcie.
     Post napisany w drodze, gdy wreszcie znalazłam chwilę czasu. Do następnego i mam nadzieję, że będę wpadać do Was częściej! Buziaki ♥


bomber jacket- >klik<
bluzka- new yorker
spódniczka- h&m
okulary- giantvintage.com

instagram- @kammage12 / facebook- Kammage12 / snap- kammage12 / ask- kammage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.