Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

czwartek, 2 listopada 2017

ootd autumn

      Zdjęcia zostały zrobione na początku lipca. Znalazłam je w jednym z folderów na moim laptopie, którego czyściłam po raz pierwszy od kilku dobrych lat i pomyślałam, że zaprezentuje je Wam tutaj. Co prawda mam jeszcze sporo fotek do opublikowania, ale zaczniemy od tych najstarszych, żeby pokazać je wszystkie.
 Jesień zawitała u nas już jakiś czas temu. Stylizacja nie jest odpowiednia do aktualnej pogody, ale wystarczy, że nałożymy swój ulubiony szalik, ciepłe oraz wygodne buty i możemy wychodzić!
     Jak spędzacie swój wolny czas w te jesienne wieczory? 

golf- h&m
spodnie- bershka
kurtka- >klik< 
buty- allegro.pl
torebka- h&m
okulary- >klik<
pompon- mohito

instagram- @kammage12 / facebook- Kammage12 / snap- kammage12 / ask- kammage

17 komentarzy:

  1. Ale ci zazdroszczę figury! :D Wieczorami lubię poleżeć odpocząć z ulubioną gazetką w ręku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wygladasz! masz obledna figure <3
    najbardziej do gustu przypadł mi ten biały golf :)))

    nowy post <3
    https://justemsi.blogspot.com/2017/11/where-is-my-mind.html

    OdpowiedzUsuń
  4. You are so pretty and have a nice body. You just look good wearing anything! <3
    Would you like to follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia! Cudownie wyglądasz:)

    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, miło na nią popatrzeć i przypomnieć sobie letnie, ciepłe chwile gdy za oknem tak mokro i zimno :) masz cudowny styl!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia! Czas w te jesienne wieczory spędzam bardzo ponuro :/
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju tak tęsknię za latem :(
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna stylizacja :) kurteczka i golf-genialne :D
    PS: obserwuję i zachęcam do tego samego :) Bedzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne zdjęcia - wyglądsz prześlicznie na nich

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice post!! Great pictures!!

    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Golf cudowny!
    Ja ostatnie wieczory jesienne spędzam na porządkach :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. O...jesień to moja ulubiona pora. Idealna do czytania, picia herbat i...podróżowania! Bo nigdy nie podróżuje się tak wspaniale, jak jesienią - gdy wszędzie jest już pusto i nieco ponuro (lecz w pozytywnym znaczeniu:). Piękne zdjęcia!

    https://wolnosc-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe zdjęcia. Świetna bluzeczka :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.