Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

wtorek, 10 października 2017

Szczecin 06.08-10.08

     Jak może wiecie, bądź i nie w Szczecinie pojawiam się co pół roku. Jeżdżę do dziewczyn, które poznałam na obozie w Czarnogórze 2016 r. Wraz z jedną dziewczyną z Opola Oliwią zawitałyśmy po raz kolejny do Szczecina. Jak zawsze najsmaczniejsze restauracje zaliczone, posiadam już swoją ulubioną. 
     Świetnie jest mieć kogoś w innej części Polski i gdy widzicie się raz na pół roku, czujecie się jakbyście widywali się codziennie. Pozdrowienia dla moich dziewczynek i mam nadzieję, że zobaczymy się na moich urodzinach, które tuż tuż!♥


instagram- @kammage12 / facebook- Kammage12 / snap- kammage12 / ask- kammage

13 komentarzy:

  1. takie spotkania są super!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo fajnie, że podtrzymujecie taką znajomość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że się tak zaprzyjaźniłaś z dziewczynami z obozu. Moje obozowe przejaźnie nigdy zbyt wiele czasu nie ptrzetrwały ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że się zobaczyłyście. Ja jedynie gdzie jeżdże ok . 2 razy do roku to Kraków :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie, że utrzymujecie znajomość nadal :) Raz na pół roku, ale zawsze to odświeżanie kontaktów :D Narobiłaś mi smaka na takie jedzonko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczecin jest świetny, byłam tam tylko raz, cztery lata temu na finale Tall Ships Races, w którym brałam udział i spędziłam dwa naprawdę cudowne dni. :) i chętnie bym tam wróciła, ale z Krakowa to jest zdecydowanie długa podróż. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia ! :)
    Zapraszamy do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że spotykasz się z dziewczynami pomimo odległości. Zgadzam się z Tobą, że świetnie mieć kogoś z innej części Polski ;p Bardzo fajna fotorelacja! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardolll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, amazing pictures, so nice and interesting! Lovely place, look fantastic.
    I'm first time on your blog and It's amazing. I really like it.
    Maybe follow for follow? Let me know on my blog, dear!
    I hope you will visit me soon. Have a nice day!
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale że masz takich przyjaciół, to zawsze niesamowite uczucie podróż i zobaczenie się po długim czasie. Ja rzadko bywam w Szczecinie, po pierwsze dla tego że mieszkam w górach :) ale byłam tam w te wakacje i następnym razem jak się spotkacie idźcie do Aramii, świetna restauracja :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wpis ♥ Udany wyjazd ! Szczecin jest bardzo ładnym miastem.
    Obserwuje ♥

    Jeżeli będziesz miała chwilkę to zapraszam do siebie.
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.