Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

wtorek, 19 września 2017

Półmetek 05.05.2017

     Po dłuższej przerwie przychodzę do Was z króciutkim postem. Co prawda półmetek miałam ponad 4 miesiące temu, ale mając tak świetnego Wychowawcę oraz ekstra klasę chcę pokazać Wam zdjęcia z naszej wspaniałej imprezy.
     Aktualnie z połową mojej klasy znajdujemy się w Gdańsku. Po powrocie sprezentuję Wam sklejkę zdjęć jak wyglądał nasz pobyt, ponieważ trochę ich się nazbierało. Pojawi się również kilka postów z wakacji, ale wszystko w swoim czasie. 
     Jeśli macie tutaj miejsca, które są warte odwiedzenia,  piszcie koniecznie, ponieważ zostały nam jeszcze 2 tygodnie! Do następnego♥!

sukienka- >talya<

instagram- @kammage12 / facebook- Kammage12 / snap- kammage12 / ask- kammage

9 komentarzy:

  1. Śliczną sukienkę mialaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna sukienka :) ostatnio byłam na weselu i co ruga dziewczyna miała sukienkę z lou :D dobrze, że u Ciebie jej nie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Widać, że fajnie się bawiliście :D Bardzo ładna sukienka ^^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie wyglądałaś kochana, sukienka extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądając zdjęcia, przypomniał mi się mój półmetek, a miał miejsce już ponad 4 lata temu! Jak ten czas leci..
    Naprawdę świetne zdjęcia, wspaniała pamiątka! Widać, że masz zgraną klasę.
    A Twoja sukienka, bardzo elegancka, mała czarna zawsze na plusie :D
    Pozdrawiam i zaprszam do siebie.

    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne zdjęcia! Aż przypomniały mi się moje imprezy klasowe :) wszyscy wyglądaliście pięknie i widać od razu z fotografii że zabawa była doskonała :) miałaś piękną sukienkę i wyglądałaś uroczo :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dear, I'm in love with your blog posts and photos! We can be good blog friends ^_^ I'm following you on GFC #1007, how about to follow me back, I would be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku jakie masz śliczne zdjęcia z tego półmetku :) wyglądałaś fenomenalnie
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.