Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

poniedziałek, 26 lutego 2018

Praga 07.10. -08.10.17r. & Hip Hop Festival Wrocław 17.11.17r.

     Po Gdańsku następnym wyjazdem była niespodzianka dla D. z okazji 22 urodzin. Wykupiłam nam noc Pradze (w hotelu Silenzio). Wyjechaliśmy około 12 w południe, na szczęście do stolicy Czech mamy blisko. Pierwszego dnia zwiedziliśmy najczęściej odwiedzane miejsca przez turystów. Będąc na moście Karola D. spodobały się "karykatury". Na dole możecie zobaczyć efekt końcowy naszego rysunku. 
     Jedzenie w Czechach jak dla mnie to katastrofa. Kiedy zamówiliśmy pizze w nocy do hotelu, to nawet nie dało się jej zjeść. Jedynie śniadanie rano nas ratowało, był bardzo duży wybór. Jeżeli ktoś wybiera się do Pragi to bardzo polecam hotel Silenzio, nie jest on blisko centrum, ale niedaleko jest metro i bardzo łatwo można się nim dostać do serca Pragi. 
     17.11.17r. tym razem D. zrobił mi niespodziankę i kupił bilety na Hip-Hop Festival we Wrocławiu. Byliśmy tam z dwoma kolegami D. Świetnie się bawiłam. Występowali tacy raperzy jak: Solar&Białas, Kękę, Kali, Quebonafide, O.S.T.R., Paluch, Tede i ReTo. Spędziliśmy tam dobre 7 godzin, jak nie więcej. Niestety zdjęć nie mam, ale jeżeli ktoś mnie śledzi na moich social mediach to widział za pewne filmiki na snapie bądź instagramie. Do następnego♥!

instagram- @kammage12 / facebook- Kammage12 / snap- kammage12 / ask- kammage
kurtka- bershka
spodnie- mohito
buty- deichmann
szalik- h&m
okulary- Mamy(?)
torebka- h&m
pompon- mohito

15 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :) Ja w Czechach byłam wiele razy, ale Pragi nie miałam jeszcze okazji odwiedzić i chyba muszę to nadrobić.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię taki klimat zdjęć. Super pocztoweczki

    Zapraszam do siebie
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę!! Praga piękne miejsce 😍
    Cudowne zdjęcia;)
    Pozdrawiam i obserwuje 👄

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym odwiedziła Pragę bo nie byłam a jeśli chodzi o Czechy i ich jedzenie to najgorszy moim zdaniem jest chleb z kminkiem ohydztwo hah <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! Fajna z was para ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prag to piekne miasto - byłam tam tylko raz i to jako 18-latka i bardzo miło wspominam pobyt- więdzę,ze Twój był również udany :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia :) Do Czech mam bardzo blisko, mieszkam w górach stołowych i w zaledwie pół godziny mijam czeską granicę :) no może troszeczkę dłużej :) często latem jeździmy tam na jezioro Rozkosz lub na basen w Nachodzie :) Ostatnie zdjęcie jest mega! chciałabym taki rysunek :D
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Praga jest naprawdę pięknym miejscem, więc można pozazdrościć wyjazdu :D
    Super rysunek karykatur ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow its amazing place dear & love these pictures,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękne miejsca :) Szkoda, że jedzenie tam nie jest zbyt gustowne :c jedzenie w innych krajach jest najciekawszym zajęciem :D a tu taka niespodzianka niedobra pizza :/
    obserwuje! tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Praga jest cudownym miastem!
    Byłam tak w wakacje <3
    Cudo

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Może źle trafiłaś po prostu z tym jedzeniem, po jednym miejscu trudno jest ocenić kuchnię całego miasta :) Byłam już w Pradze, bardzo mi się tam podobało :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.