Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

poniedziałek, 5 marca 2018

18 years 30.11.2017r.

     30 listopada w ubiegłym roku obchodziłam swoje 18 urodziny. Na tą datę czekałam bardzo długo, co prawda nie zmieniła ona za wiele w moim życiu, ale jakieś dodatkowe przywileje są. 
     Swoją imprezę 18 odprawiłam 2 grudnia w sobotę. Zaprosiłam moich znajomych, nie wszyscy mogli się zjawić i szkoda, bo impreza naprawdę była super. Z kim bym nie rozmawiała, każdemu się podobało. Zaproszenia robiłam sama, na dole możecie zobaczyć efekt końcowy. Minimalistyczne, w moim stylu. Przy organizacji imprezy bardzo pomogli mi Rodzice i D. za co bardzo Im dziękuje.
     W dniu imprezy przyjechała do mnie Oliwia z Opola z którą poznałam się w Czarnogórze. Możecie ją pamiętać z postów ze Szczecina, ponieważ jak już tam jadę to tylko z Nią do naszych dziewczyn. Zaprosiłam Oliwię na swoją imprezę, od razu dała mi znać, że będzie. Bardzo cieszyłam się gdy przyjechała specjalnie na moje urodziny, nie widziałam Jej tyle czasu. Jeszcze raz bardzo dziękuje Oliwio za przybycie i strasznie się cieszę, że polubiłaś moich znajomych!
     Imprezy nie zapomnę do końca życia. Czułam tyle szczęścia i dobrej energii od każdej osoby na imprezie. Byłam tak szczęśliwa widząc moich wszystkich znajomych w jednym miejscu, jeszcze na dodatek w dobrych humorach, coś pięknego...

instagram- @kammage12 / facebook- Kammage12 / snap- kammage12 / ask- kammage
Makijaż zrobiła mi moja zdolna Paulinka, jeszcze raz dziękuje :*!


22 komentarze:

  1. Jak na grafika to trochę słabe te zaproszenia.. Nawet pod względem wizualnym..

    OdpowiedzUsuń
  2. Słabiutkie te zaproszenia 😐😐😐

    OdpowiedzUsuń
  3. 18nastka pamiętam swoją jakby to było wczoraj :) świetnie wyglądałaś;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Od mojej 18 już trzy lata minęły :o :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze, że impreza się udała! :)
    Już niedługo moja osiemnastka, zapowiada się niezłe świętowanie :D
    Bardzo fajne, pozytywne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, wyglądałaś przepięknie! Super, że impreza się udała. Mnie 18 czeka za rok i jakoś średnio to widzę. Chyba wolałabym wrócić co bycia małym dzieckiem.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać na zdjęciach, że impreza musiała być udana :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  8. imp0rezka była bardzo udana super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż sobie swoją przypomniałam 😍 cudowne zdjęcia, impreza musiał być udana

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę impreza udana :D ja właśnie organizuję 18 urodziny mojej siostry, mam nadzieję, że uda mi się wszystko przygotować ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że miło wspominasz swoją 18-stkę i fajnie, że rodzice również Ci pomagali w jej organizacji ^^ Ja nie mam zbyt miłych wspomnień ze swojej 18-stki, sama musiałam wszystko planować prócz jedzenia, ale znajomi mimo wszystko dobrze się bawili. Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No gratuluję osiągnięcia pełnoletności! Właśnie marzenie z dzieciństwa zostało spełnione :) z doświadczenia powiem ci, że przed tobą wiele zmian i wiele wyzwań, ale dorosłe życie ma wiele plusów :) wyglądałaś fantastycznie! <3 widać że impreza udana, przepiękne fotografie :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Impreza widzę,ze stanowczo była udana- o rany kuiedy to ja kończyłam 18 lat :-P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądałaś pięknie!

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Impreza widać mega fajna!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaa! Jak pozytywnie, patrząc chociażby na zdjęcia i widać, że zabawa była przednia, a osoby, które nie mogły przyjść na pewno żałowały - berło pełnoletności mnie rozbawiło! Ja osiemnaście lat kończę dopiero za rok i choc tak, jak napisałaś, wiele to nie zmienia, to i tak jakoś trochę boję się tego.
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać, że dobrze się bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Onie i czuję się staro, moja 18 była sto lat temu XD

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. bedzie co wspominac na stare lata :D

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.