Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Erasmus 03.12.17r.- 09.12.17r.

     Następnego dnia po moich 18 urodzinach oraz po 5 godzinach snu, pojechałam zawieźć Oliwię na peron, byłam w pracy 5 h i po powrocie do domu o 21 czekała na mnie dziewczyna, która przyleciała z Turcji. Niestety osobiście nie mogłam jej odebrać, ale moi rodzice się tym zajęli. Po powrocie w salonie czekała na mnie przesłodka miła Sude o długich czarnych włosach. Specjalnie czekała na mnie aż wrócę, żeby zjeść razem kolację i się lepiej poznać. Udostępniłam jej swój pokój, bardzo się jej spodobał. Wieczorna rutyna i do spania ponieważ każdy następny dzień był pełen "niespodzianek". 
     Codziennie mieliśmy organizowane przeróżne zajęcia. 6 grudnia w Mikołajki pojechaliśmy do Wrocławia na noc. Na początku dnia odwiedziliśmy park trampolin, na którym byłam już kilka razy. Następnie pojechaliśmy do Malu Miki, gdzie każdy miał swoje pole manewru, pędzel i rzecz którą będzie malować. Ja wybrałam kubek, który zrobiłam dla D. Na dole możecie zobaczyć skrawek mojej pracy. Następnie odwiedziliśmy punkt widokowy, czyli wszystkim dobrze znany SkyTower we Wrocławiu. Również miejsce gdzie już byłam. Kolejnego dnia zawitaliśmy do browaru na obrzeżach miasta, gdzie wytwarza się piwo według tradycyjnej, bawarskiej receptury oraz do Hydropolis- centrum wiedzy o wodzie. 
     Na miejscu w Zgorzelcu czekały na nas różne niespodzianki. Odwiedziliśmy lodowisko. Moja partnerka po raz pierwszy miała okazję być w takim miejscu. Próbowałam Ją nauczyć jeździć i po godzinie w końcu się udało, jeździła sama bez żadnej pomocy, przecież nie zostawiłabym jej sama na lodzie. ;)
     Odwiedziliśmy PGE Turów Arenę, a tam spotkanie z koszykarzami naszego klubu Turów. Miejski Dom Kultury również musiał znaleźć się na liście. Codziennie tak naprawdę robiliśmy masę rzeczy. Plan dnia był wypełniony od rana do wieczora. Na dole wstawiłam zdjęcia z tygodnia pełnego wrażeń. Dajcie znać co myślicie o takich wymianach, czekam na Wasze komentarze. Do następnego♥!


instagram- @kammage12 / facebook- Kammage12 / snap- kammage12 / ask- kammage

20 komentarzy:

  1. Super post mordeczko, lovki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle nie jesteś na bieżąco z notkami, przez takie lenistwo stracisz widzów. Dodawaj przynajmniej raz w miesiącu miej godność blogera

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wymiany to super sprawa ^^ Świetna fotorelacja i zdjęcia :)
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    Do komentarza wyżej. Każdy bloger ma prawo udostępniać swoje wpisy kiedy chce.
    Nie każdy ma czas, aby regularnie dodawać posty. Bloger to też człowiek i ma inne obowiązki na głowie ;) Pamiętaj o tym anonimie ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam na wymianie w Niemczech :) To świetna sprawa, można poznać kulturę, zobaczyć jak wygląda codzienne życie, no i nauczyć się lepiej mówić w innym języku.
    Pozdrawiam :D
    My blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  5. W jakim języku się porozumiewałyście? :) Szkoda że nie napisałaś więcej jak wygląda taka wymiana:) Ja sama mam zamiar jechac na erasmusa na 3 roku studiów, jeśli będzie taka możliwość. To na prawdę super szansa, żeby nie tylko podszkolić swój język ale zobaczyć kawałek świata i poczuć jak żyje się w innym mieście.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Erasmus great experience.
    Have a wonderful weekend.
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna fotorelacja naprawdę wspaniałe zdjęcia :) Widać od razu, na pierwszy rzut oka że było wspaniale :) Czy to było zimą? Naprawdę ciekawe przeżycie :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Erasmus to całkiem fajna sprawa! Uwielbiam Turcję i sama chętnie przyjęłabym osobę z tego kraju :) Z tego co wypisałaś świetnie spędziliście czas!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super- do tego mega fotki z relacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po zdjęciach widać, że super zabawa!

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja koleżanka była też na podobnym wyjeździe i teraz żałuję, że wtedy nie pojechałam z nią. :\
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Świetny post :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ;) niestety u mnie na uczelni nie było erasmusa czego bardzo żałuje ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałyście sporo atrakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszcze! musiało być super <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Erasmus is an amazing experience! it seems
    like you enjoyed it! im following you, would you like to follow back?♥
    kisses!!

    http://lalabetterdayz.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna relacja!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.