Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

niedziela, 28 października 2018

Open'er Festival 04.07.18r.- 07.07.18r.

     Hejka! Miałam do Was wpaść wcześniej, ale niestety mój laptop przestał ze mną współpracować. Pisząc posta na innym laptopie czuję się strasznie dziwnie, ponieważ nie ma na nim wszystkich programów, których używam do przerabiania zdjęć.
     Opener- festiwal muzyczny, który odbywa się w Gdyni. Do przybycia na to wydarzenie skłonił mnie zeszło roczny festiwal OWF (Orange Warsaw Festival). Było super, ale OWF trwał tylko 2 dni, natomiast Opener trwa 4, które były naprawdę hardcorowe. Każdy kto był, wie o czym mówię. Dojazd na samo wydarzenie zajmuję mnóstwo czasu, a jeszcze jak się trafi w godziny szczytu, to można nawet czekać i jechać łącznie 3 godziny. 
     Bilet na festiwal dostałam od przyjaciółek na 18 urodziny.Na wydarzenie z D. wybraliśmy się ze znajomymi. Wynajęliśmy apartament 6- osobowy w Gdańsku blisko PKP Głównego, dzięki czemu mogliśmy wszędzie łatwo się dostać. Przeżyć taki festiwal to coś niesamowitego! Polecam każdemu, mam nadzieję, że w przyszłym roku również uda nam się tam zagościć.

instagram- @kammage12 / facebook- Kammage12 / snap- kammage12 / ask- kammage
bluza- h&m
katana- only
spodnie- mohito
buty- worldbox 
okulary- allegro
nerka- new yorker

1 komentarz:

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.