Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

czwartek, 16 maja 2019

Royal berry- koniec szkoły

     Hej! Aktualnie jestem najszczęśliwszą osobą na świecie. Skończyłam technikum, wczoraj miałam ostatnią maturę ustną z języka polskiego i bardzo się cieszę z otrzymanego wyniku. Dostałam aż 80%, ale miałam bardzo przyjemny temat. Co do języka obcego wybrałam język niemiecki i udało mi się uzyskać 70%. Co dalej? Jeszcze do końca sama nie wiem, zobaczymy, co czas pokażę. Strasznie szybko minęły mi te 4 lata, jeszcze niedawno miałam studniówkę, na której się świetnie bawiłam (postaram się później wrzucić wybrane fotki). Zapewne za jakiś czas zatęsknię za "szkołą" a dokładniej mówiąc za ludźmi, z którymi chodziłam do klasy oraz za super wychowawcą. :) Mam nadzieję, że się jeszcze kiedyś wszyscy razem spotkamy.
     Zdjęcia były robione już jakiś czas temu w Pijalni Czekolady w Zgorzelcu. Moja ulubiona czekolada to mleczna♥ rozmiar L. W środku panuje super klimat i dodatkowo od niedawno można tam kupić przepyszne lody! Zresztą kto był, ten pewnie wie. ;)
     Za pół miesiąca jadę na OWF (Orange Warsaw Festiwal), ja nie mogę się już doczekać! Z kim się widzę?

sweterek- bershka
spodnie- pull&bear
buty-  DeeZee
zegarek- elixa
czapka- h&m

instagram- @kammage12 / facebook- Kammage12 / snap- kammage12 / ask- kammage

1 komentarz:

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.