Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

sobota, 11 kwietnia 2020

blog?

     Cześć! Tak dawno mnie tu nie było, że zapomniałam, jak to jest prowadzić bloga. Fajnie jest mieć "pamiętnik", do którego można wrócić w dowolnej chwili. Bardzo wiele się u mnie pozmieniało, ale to chyba nieodpowiedni moment żeby tu o tym pisać. Aktualnie mam czas na wszystko, jak chyba każdy w zaistniałej sytuacji. Jestem dobrej myśli, że to wszystko się za niedługo skończy. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że pod koniec kwietnia miałam spełnić jedno z marzeń, które zostało przesunięte na następny rok...
     W końcu udało mi się namówić D. na fotki (znajdują się poniżej). W pewnym momencie zobaczycie różnicę, ponieważ były robione telefonem i aparatem. Podczas kwarantanny zaczęliśmy dużo gotować oraz bardzo złym pomysłem było ściągniecie TheSims3, 3 dni wyjęte z życia. Jeżeli naprawdę bardzo się Wam nudzi i już nie macie pomysłu co robić, to polecam simsy. Ostrzegam, to największy pożeracz czasu. Tymczasem ja uciekam grać w Simsy, do następnego♥! Wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!
bluzka- wassyl
płaszcz- zara
spodnie- h&m
buty- nike air max 97
torebka- calvin klein 

instagram- @kammage12 / facebook- Kammage12 / snap- kammage12 









2 komentarze:

  1. planujesz zostać tu na dłużej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to mój "pamiętnik" do którego zawsze wracam, tylko nieregularnie.

      Usuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.