Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

244 - Rolki


Hejj !!
Znowu przepraszam za nieobecność , no ale tak to już jest... : /
Postaram się to zmienić. : )
Dziś rozmawiałam z Rodzicami , i prawdopodobnie w Maju jadę do Francji ( ale jeszcze nic na 100 % ) , będziemy spać w aucie. ^^
Mieliśmy w planach zwiedzanie Paryża , ale jednak jedziemy na południe ( gdzieś nad morze ).
Cieszę się bardzo , bo ani razu nie byłam w Francji , ale za to byłam we Włoszech ( 2 lub 3 razy ) , Chorwacji ( 1 raz ) , w Hiszpanii ( będę 3 razy ).
Może jak się uda to będzie w weekend majowy , ale coś tam z Mamy pracą więc chyba nie. : )
Więc Majówkę spędzę z  Przyjaciółmi.
W niedziele , miałam dzień leniuchowania.
Tylko wyszłam na rolki z E. na 2 godziny , miałyśmy pójść na bieganie ale E. by nie dała za długo rady , a tak to na rolkach ich nie ściągnie. : D
Wtedy było strasznie ciepło ( 20°C ) ^^ , ubrałam się wtedy w leginsy i bluzę.
W piątek poszłam z J. do MC i później do Niej żeby obejrzeć film " Uprowadzona 2 " , oczywiście my w niektórych sytuacjach zasrane. : D
Oglądał ktoś ? ; ))
Mi osobiście film się podobał , strasznie stresujący. : D
Do następnego ! : *






61 komentarzy:

  1. dzięukuję i również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega zdjęcia :P

    lapkawgore.blogspot.com


    PS: Obserwujem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam,ale ładnie wyglądasz :) Ja również obserwuję :)
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że masz możliwość wyjechania za granice.:)
    Dziękuję za odwiedziny i obserwuję.!:P
    PS. Wyłącz weryfikację obrazkową.:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już obserwuję ; p http://inspirationandmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę zobaczyć ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia, podoba mi się Twój warkocz. oczywiście że obserwujemy! :) ja już obserwuję. http://patriciaxlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wycieczki do Francji. Oby doszła do skutku, trzymam kciuki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś bardzo ładną i naturalną dziewczyną! i tak trzymaj ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne wlosy:D

    Rowniez obserwuje:)

    Lilyannee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja osobiście Cię już obserwuję od jakiegoś czasu...

    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję,pewnie.!
    obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Soooooo cute, my love ^_^

    Lots of Love,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  14. ty masz piękne włosy kobieto!!
    nic nie szkodzi za nie obceność, lepiej jest być nie obecnym, przez jakiś czas, a potem po prostu mieć, dobre notki ^^


    + zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie ci w kucyku ja też chcę do Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę tylu podróży :3

    ja już dawno obserwuję hehe mam nadzieję że ty mnie też zaob. ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. nie oglądałam tego. O wiele ładniej Ci w spiętych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ładnie tu u Ciebie!!

    Zapraszamy na konkurs u nas!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś taka śliczna:)
    http://tyijajestesmyhappy.blogspot.com/ + obs.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wyglądasz, piękne masz włosy.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie wyglądasz! :) właśnie muszę obejrzeć 2 część bo nie widziałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ty ładna :)
    Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja już obserwuje ;) teraz twoja kolej.
    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej,ale jestes sliczna ;)
    i ioczywiscie obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna koszula na ostatnim zdjęciu ♥
    pozdrawiam BERRIES

    OdpowiedzUsuń
  26. o matko, jesteś śliczna! dodaje do obs<3

    OdpowiedzUsuń
  27. jeszcze nie oglądałam ale mam zamiar:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę, zawsze chcialam pojechać do Francji! :D
    jasne, juz dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oglądałam Uprowadzona 1 i 2.
    Na dwójce byłam w kinie <3
    Oj rolki uwielbiam jeździć <3
    Byłam w Paryżu w wakacje w 2012 :*
    Polecam. Rewelacyjne miasto ;**
    Świetne zdjęcia ;33
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna koszula w paski <3 I też obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  31. ja już obserwuję! teraz Twoje kolej ; )

    http://swiat-wedlug-wikii.blogspot.com/

    serdecznie pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna koszula w paski :)

    ps. masz piękne włosy... ♥

    Jakbyś chciała to masz tu linki do kupna legginsów The Dollars:
    http://allegro.pl/legginsy-getry-galaxy-dolar-blog-s-i3143094350.html
    http://allegro.pl/nowosc-legginsy-dolar-dolary-rurki-blogerskie-i3150498436.html

    Ja mam pewnie dokładnie takie same, tylko kupione na bazarku :)
    Ogólnie są świetne i super się układają :)

    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne zdjęcia :) Koszulę masz super!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę takich wakacji !!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. twoje włosy, są strasznie piękne <3

    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna koszula :)
    Ale masz fajnie z tymi wakacjami :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  37. ładna masz koszulę :)
    pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  38. Filmu nie widziałam, ale chyba muszę to nadrobić ; ) Śliczne zdjęcia !

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  39. Nowa notka :) http://jusinx.blogspot.com/
    PS.
    Jasne, że możemy się obserwować i informować o nowych notkach. Super fotki. Szczerze mówiąc to ja jakoś nie lubię oglądać filmów.

    OdpowiedzUsuń
  40. Oglądałam ten film jest świetny, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam ten film ;D Mam bardzo podobną koszule ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ten gif jest cudowny 2 dwa zdj najlepsze!!!!!!!!!!!!


    DEMORDIE.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę wyjazdu do Francji, to moje marzenie! :)
    Widzę koleżanka uwielbia Zmierzch?, też lubię, ale plakatów nie mam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia, a piesek śliczny.... <33 Labrador? Zawsze o takim marzyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  45. nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  46. masz przesliczne zdjęcia :) i strasznie podoba mi sie kolor Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.