Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

środa, 30 kwietnia 2014

jeszcze tylko 4 dni

   Witajcie♥! Jak tam u Was? U mnie wszystko w porządku , zostało mi jeszcze tylko 4 dni wolnego więc muszę je wykorzystać w 100 %. Jak na razie mam plany , zobaczymy czy wypalą. A w poniedziałek znów zacznie się codzienna monotonia. Wstawanie rano , szkoła , dom , czas wolny , wieczorem lekcje i do spania. Jeszcze ci ludzie w tej szkole...Na zdjęciu na dole możecie zobaczyć Jowitę która już jest z nami! Niestety zdjęcie nie jest jeszcze na instagramie bo nie miałam okazji go dodać.;) Dużo zdjęć razem nie mamy bo cały czas coś robimy i nie ma czasu.;) Dziś możecie zobaczyć stylizację sprzed paru dni. Nie zdążyłam dodać jej na czas , bo nie ma mnie w domu tak jak wcześniej wspominałam. Do następnego , a ja już zmykam ze znajomymi♥!

bluzka - h&m
spodnie - h&m
buty - klik






(ja bez oczu:D)

17 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia <3
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna ;*
    Masz cudowne te spodnie ♥
    Mój jedyny plan- koncert Mesajaha ;3
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. SLICZNE ZDJECIA :D
    Zazdroszczę włosów *_*
    Zapraszam do nas jak znajdziesz chwile :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdjęcia ;o
    http://kindzior-kindziorek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Kamila!!! I like very much your blouse.....have a nice weekend!!!! Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog!
    Może obserwuj za obserwuj?
    Odpowiedz u mnie ;)

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ślicznotka ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog :) Bardzo ładne zdjęcia ! :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja :) fajna bluzka
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ty możesz całować się z chłopakiem co jest o 8 cm od CB wyższy

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę doczekać się wakacji aby choć na te 2 miesiące odpocząć właśnie od tej monotonii i aby wszystko było wykonane spontaniczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujący blog, mas śliczne włosy.. :)

    a-lbypaulasitoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.