Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

niedziela, 29 listopada 2015

etuo.pl/birthday

     Witam♥! Już niebawem święta. Oznacza to, że trzeba będzie się wybrać po prezenty dla bliskich. Ostatnio przyszło do mnie etui na telefon. Myślę, że to może być świetny pomysł na prezent dla kogoś z rodziny, np.: dla kuzynki, cioci, mamy, lub może też i dla siebie.:) Można również samemu zaprojektować design swojego wymarzonego case lub poszukać na stronce. Mają strasznie duży wybór etuo.pl, na pewno każdy znalazł by coś tam dla siebie.:) Spośród tak dużego wyboru wybrałam właśnie ten >klik<. Sama dokładnie nie wiem dlaczego, ale najbardziej mi się spodobał.;)
     Jutro (30.11) w Andrzejki skończę 16 lat. Imprezę dla moich bliskich znajomych zorganizowałam wczoraj w sobotę 28. Ponad miesiąc odliczałam do tego dnia i już po wszystkim, jak ten czas szybko leci... Jeszcze nie dawno nie wiedziałam jak się używa telefonu, nie zależało mi na moim wyglądzie, byłam małym beztroskim dzieckiem bez problemów i utrapień. Minęło te 16 lat od tak. Były dobre i złe chwilę, lecz mogę powiedzieć, że każdego to spotyka i każdy uczy się na błędach.:)
     Urodziny zorganizowałam dla najbliższych. Dziewczyny zostały na noc a chłopaki wcześniej pojechali. Posiedzieliśmy, pogadaliśmy, pośmialiśmy się. Najbardziej właśnie tego chciałam. Na spokojnie posiedzieć z osobami które są dla mnie ważne. Parę osób niestety nie było, ale jednak bardzo mi się podobało. 
     Post z bardzo małą ilością zdjęć, ponieważ w ostatnim czasie nie udało mi się pójść na "sesję". Ale za niedługo postaram się coś przygotować. A teraz zapraszam do przejrzenia zdjęć. Do następnego♥!


instagram- @kammage12 / facebook- Kammage12 / snap- kammage12 / ask- kammage 

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego!
    Śliczne etui x

    Obserwuje http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wszystkiego najlepszego, oby impreza była udana! Bardzo ładne masz te etui ,ja muszę sobie kupić nowe, bo moje niestety zżółkło , szkoda, bo bardzo je lubiłam :(
    Obserwuję <3
    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam na konkurs ! :)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. pomyśle* a nie "pomyślę"

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! :) fajny case ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy case :)
    Wszystkiego najlepszego! :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten case <3 Sto lat!!


    Zajrzysz? →http://jimeika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.