Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

niedziela, 28 stycznia 2018

Gdańsk 03.09.17 r. -29.09.17 r.

     W końcu jestem! Moje ferie zimowe właśnie się skończyły. W odpowiedniej kolejności postów, dziś powinien pojawić się ten z miesięcznych praktyk w Gdańsku i właśnie z tym dzisiaj do Was przychodzę! 
     Codzienne wstawanie o 05:40, jedzenie na własną rękę, praktyki od 07:00 do 14:00 czasami nawet do 18, powrót do hostelu, obiad/kolacja, odpoczynek, wieczorna rutyna i do spania. Tak przez cały wrzesień (prócz weekendów) wyglądało moje życie.  
     Hmmm... zastanawiam się jak pokrótce mogę opisać Wam ten miesiąc. Jestem w technikum na profilu cyfrowe procesy graficzne. Praktyki w 3 klasie trwają przez cały miesiąc. Wychowawca mojej klasy, który zajmuje się organizacją, dał możliwość pojechania części klasy do Gdańska. Ojjj każdego z nas wiele nauczył ten wyjazd. Przez ten miesiąc bardzo się ze sobą zżyliśmy. Mieliśmy 2 pokoje (8 osobowe), z czego chłopaków było 6, a dziewczyn 8 i oczywiście wiadomo kto musiał mieć mniejszy pokój hah.
     Grupkami po kilka osób byliśmy przydzieleni do różnych drukarni. Ja byłam z 3 dziewczynami w zakładzie który znajdował się zaledwie 3 km od Dworca Głównego, kilka przystanków i wysiadałyśmy pod samym zakładem. Na miejscu dostawałyśmy różnego typu zadania. To co pamiętam na dany moment to: rozcinanie kalendarzy, zagniatanie ulotek, foliowanie, układanie arkuszy składka w składkę i td.
     Myśląc teraz o tym wyjeździe najlepiej wspominam weekendy które spędzaliśmy w 6/7 osób w różnych zakątkach Gdańska, Sopotu czy Gdyni. Najlepszą niespodzianką był dla mnie przyjazd D. na weekend. W sumie niespodzianką do końca to nie było, ponieważ wiedziałam, że i tak przyjedzie, ale to o której godzinie to już był mały szok.
     Gdańsk jest pięknym miastem, długa starówka, różne ciekawe miejsca, jednak nie chciałabym w nim mieszkać, jak dla mnie za mało się w tym mieście dzieje. Według mnie kilka dni wystarczy na zwiedzanie. Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć które udało mi się zrobić przez ten czas. Do następnego♥!

instagram- @kammage12 / facebook- Kammage12 / snap- kammage12 / ask- kammage
Nasz hostel znajdował się około 300 m dalej zaraz po tym jak za bramą skręcimy w lewo.

9 komentarzy:

  1. Widać,ze wizyta w Gdańsku bardzo udana a to najważniejsze :-) Super fotki

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pościk, pozdrawiam cieplutko <3
    Mateuszek z klasy

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjecia:D piekne wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia, bardzo inspirujące i mega ładne :) Wspaniały wyjazd ja w Gdańsku byłam tylko raz przejazdem, nawet nie mogłam dobrze zobaczyć tego miasta nie mówiąc już o zwiedzaniu :/ mam nadzieję, że jeszcze się to zmieni chciałabym zobaczyć wszystkie większe miasta Polski :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post :)
    Zapraszam do mnie https://tipsforyoungers.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sprawa taki wyjazd na praktyki! U nas organizują takie we Włoszech, więc to już w ogóle inne miejsce :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello,

    So perfect !

    Sarah,http://www.sarahmodeee.fr

    OdpowiedzUsuń
  9. Great travel diary! I followed you on GFC #1002, I'd like us to keep in touch and support eachother! Would you be so kind to follow back? Thank you!
    Have a nice day lovely!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.