Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

środa, 30 września 2015

autumn wishlists

     Witam♥! Możemy już powiedzieć, że jesień została rozpoczęta. Na tą "okazję" przygotowałam dla Was luźniejszą notkę z kolażami najmodniejszych i najciekawszych ubrań według mnie. Taka notka dawno na moim blogu nie miał miejsca, także mam nadzieję, że spodobają Wam się posty tego typu od czasu do czasu. Rzeczy jakie znajdują się na kolażach pochodzą z sklepu >www.lucluc.com<
     Dawno nic nie pisałam co u mnie słychać. Z tego, że chodzę do technikum o profilu graficznym, jutro jedziemy z klasą na targi do Poznania. Nie wiem jak to całe wydarzenie będzie wyglądać. Jak się uda to może i w późniejszych postach wspomnę coś o tym dniu. 
     Następnego dnia (pt.) jedziemy z wszystkimi klasami pierwszymi naszej szkoły do Wlenia na "Rajd Górnika". Jest to wyjazd integracyjny które ma na celu zapoznania się bardziej ze swoją klasą/wychowawcą/innymi klasami. Obiło mi się o uszy jak taki wyjazd będzie wyglądał, jednak również jak nie zapomnę to wspomnę o tym tutaj po całym fakcie. ;) 
     Teraz zapraszam do obejrzenia ciuszków na stronie. Do następnego♥!

Nie zapomnij dodać mnie na snapchacie- kammage12!

instagram - @kammage12 / facebook - Kammage12 / ask - kammage 
COAT / CARDIGAN / CROP-TOPS  
JEANS / BAG / SCARF / SHOES

COAT / BLOUSE / SCARF 
BAG / JEANS / SHOES

SCARF / BLOUSE / SWEATER
JEANS / BAG / SHOES

6 komentarzy:

  1. Ja zaopatrzylam sie juz w większośc :) poklikane, kliknij i u mnie w nowym poscie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam trochę, mam nadzieję, że pomogłam. Udanej współpracy ;)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie rzeczy. Większości niestety nie mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam, fajne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane. Śliczne rzeczy wybrałaś. Byłyby z nich cudne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.