Instagram Facebook Ask YouTube Twitter
Photoblog

środa, 23 września 2015

festiwal kolorów Wrocław 2015

     Witam♥! W sobotę 5 września byłam na festiwalu kolorów, który odbył się we Wrocławiu. Z przyjaciółkami planowałyśmy wziąć udział w tym wydarzeniu już chyba od 2/3 miesięcy. Na szczęście udało nam się tam pojechać i nie żałuję tego. Ogólnie mówiąc bardzo fajna sprawa. Ludzie których tam widziałam byli w przeróżnym wieku. Jednak najwięcej młodzieży oczywiście. :D
     We Wrocławiu byłyśmy już o godzinie 13. Od razu poszłyśmy na pasaż grunwaldzki coś zjeść i na chwilę do Starbucks. Po raz pierwszy kupiłam coś w tej kawiarni, ceny są dosyć duże ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić.
     Od samego początku całego festiwalu czyli od godziny 15 stałyśmy cały czas pod sceną. O 17 był pierwszy wyrzut kolorów na cały tłum. W między czasie rzucali ze sceny różne nagrody. Mi udało się złapać plecak i 4 pary okularów, jednak rozdałam je tym osobą które nie miały. 
     Mam nadzieję, że w przyszłym roku znowu uda nam się wziąć udział w tym festiwalu. Jak ktoś nie był nigdy na takim wydarzeniu, bardzo polecam wybrać się tam z grupką znajomych! Teraz zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć z soboty które nie są dobrej jakość ponieważ były robione telefonem.:( Do następnego♥! 
Nie zapomnij dodać mnie na snapchacie- kammage12!

instagram - @kammage12 / facebook - Kammage12 / ask - kammage 

1 komentarz:

  1. obiecałam sobie że kiedyś na taki festiwal wybiorę ;d genialna fotorelacja buziaki ;* http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje! To bardzo motywuję.
♥ Zostawiając link do waszego bloga, na pewno wejdę.
♥ Obserwujesz? Napisz. Jeżeli spodoba mi się Twój blog również zrobię to samo.
Wulgarne i obraźliwe komentarze będą usuwane.